fredag den 3. august 2012

Helt ude i skoven


I had a great photoshoot with my friend Sandra, it was really fun, and I was climbing some trees over by our national television building in Copenhagen. Well this is my outfit of the day, my military jacket from Wasteland to $50, some black ripped jeans from Pacsun to $55, and all my jewelry is from Forever21

    *

Det er mit outfit of the day!! Min militær jakke fra Wasteland til 300.- et par sorte hullede bukser fra Pacsun til 335.- og alle smykkerne kommer fra butikken Forever21 -Jeg var henne i DR byen med Sandra og tage nogle billeder, det var super sjovt, og ja... jeg kravlede op i nogle træer som i kan se på dette billede, jeg synes selv at resultatet blev fint. :-) og det var en super sjov dag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar