lørdag den 4. august 2012

New In

Today I went to a garage sale and I bought a super cool white shirt!! :-D I also went to our local mall and bought 3 pair of tights, and some hair products.

 *

I dag var jeg på et lille privat loppemarked i en baggård på Amager, hvor jeg fandt en super fin hvid skjorte. Jeg tog også en tur i Amager centeret hvor jeg købte 3 par strømpebukser i Føtex lol, og så gik jeg også lige i Matas, nu hvor jeg var så godt i gang med shoppingen.

This shirt was only like $6.65 at a garage sale, it has this super cool golden collar, and it has this old vintage look. I really love it!!

 *

Den her super fine, og unikke skjorte kostede 40.- på loppemarked, jeg elsker virkelig dens unikke krave, det giver den et meget fint vintage look, som jeg bare er helt vild med for tiden.

I bought these super pretty tights in a local supermarked, the one on the left side was $3.33 for 2 pairs!!!! It's soooooo cheap!!! And I really just love the patterns. And well... the one on the right side was like more expensive, they were $20, but I still just love the pattern, and I thought they looked pretty cool. 

*

Jeg købte de her super pæne strømpebukser i Føtex! Det par på venstre side kostede kun 20 kroner!!! og det var for 2 par!!! :-D + de er bare super søde, og det var lige sådan nogen jeg ledte efter! -Mens par'et på højre side var meget dyre, nemlig 130.- men jeg synes det var det værd, da de bare har et mega cool mønster.


Yeaah... I also bought some hair products i needed, like a hairspray from L'Oréal to $5, a root lifting spray by Gun-Britt (I think it's danish or swedish or something...) but it cost $10, a Sun In spray, it like bleach your hair when you are out in the sun, and it make it look super naturally, and it cost like $3.

 *

Jeg købte nogle produkter i Matas i dag, en hårspray fra L'Oréal til 30.- en 'Root Lifter' spray fra Gun-Britt til 60.- en Sun In spray, der gør dit hår lysere når du er ude i solen til 30.-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar